Alles over vrijmetselarij en genootschappen: geschiedenis, reviews, weblinks.

maandag 23 september 2013

Enkele aankondigingen

De volgende activiteiten staan de komende weken op het programma:
  • Op woensdag 25 september, om 19u30, spreekt Jean Paul Van Bendegem in Vrijzinnig Centrum Mozaïek in Kortrijk, Overleiestraat 15 a, over Atheïsme, religiositeit en vrijmetselarij, op uitnodiging van de (bizarre) vzw Het Ware Licht. Toegang is gratis maar noodzakelijk via het (eveneens erg bizarre) mailadres 18102012wl@gmail.com. Wie het mist krijgt een herkansing op woensdag 23 oktober in de Karel De Grote Hogeschool, Nationale Straat 5, Antwerpen. Zelfde spreker, ietwat ander onderwerp: Vrijmetselarij, de grote onbekende (of toch niet?).
  • Het Belgische Museum van de Vrijmetselarij participeert aan de Nocturnes van de Brusselse Musea. Op donderdag 3 en 24 oktober is het museum aan de Lakensestraat 73 geopend van 17u00 tot 22u00.
  • Op vrijdag 18 oktober, om 20u00, houdt de Mechelse reguliere werkplaats La Constante Fidélité opendeur, op de Gasthuisveldstraat 18. Meer info hier. Vorig jaar is dit ook al gebeurd.
  • Uitstraling Permanente Vorming van de Vrije Universiteit Brussel organiseert drie evenementen in november. Op donderdag 14 november om 14u00 spreekt GOB-Grootmeester Jef Asselbergh over De Belgische vrijmetselarij in een internationale context; op donderdag 21 november leidt ondergetekende een wandeling doorheen Brussel centrum, vertrek om 10u00. In de namiddag is er een bezoek aan het Belgische Museum van de Vrijmetselarij met een gids ter plaatse; op donderdag 28 november, om 14u00 ten slotte is er opnieuw kans om ondergetekende te beluisteren met Vrijmetselarij: filosofisch en spiritueel. De beide voordrachten vinden plaats op campus Etterbeek van de Vrije Universiteit Brussel. Meer info bij UPV.

1 opmerking:

  1. Dit is mijn getuigenis over hoe ik uiteindelijk lid werd van de nieuwe wereldorde, Illuminati, nadat ik nu al meer dan 2 jaar probeerde lid te worden, maar oplichters meerdere keren geld van mij afpakten. Ik ben al zo lang op zoek om me bij de Illuminati aan te sluiten, maar oplichters blijven mijn geld afpakken tot begin dit jaar, toen ik Lord Felix Morgan online ontmoette. Ik nam contact met hem op en ik legde hem alles uit en hij adviseerde de gebruikte registratie en ik betaalde voor de groot lid om mij op weg te helpen en ik werd ingewijd in de Wereldorde en ik ontvang de som van $ 1.000.000 dollar nadat mijn initiatie was voltooid. Ik ben erg blij! En beloof het goede werk van Lord Felix Morgan te verspreiden. Als je geïnteresseerd bent om vandaag nog lid te worden van de nieuwe wereldorde Illuminati, neem dan vandaag nog contact op met Lord Felix Morgan. Hij is je beste kans om lid te worden van de Illuminati waar je altijd naar verlangt. Neem contact op met Lord Felix Morgan E-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com of WhatsApp +2348055459757

    BeantwoordenVerwijderen