Alles over vrijmetselarij en genootschappen: geschiedenis, reviews, weblinks.

maandag 1 juni 2015

Het licht dooft

Het aantal berichten dat ik de afgelopen tijd op de blog heb gepubliceerd wordt steeds minder. Dat heeft voor een stuk met tijdsgebrek te maken: alle beschikbare vrije momenten gaan nu richting schrijven van nieuwe boeken en artikels. Maar misschien is de swung zo een beetje eruit. Na een aantal jaren bloggen wordt het misschien tijd voor iets anders. Kleine aankondigingen gebeuren al enige tijd via twitter, en alleen als het echt de moeite is wil ik nog wel eens een nieuwe blogpost opstellen. De rest is stilte. 

2 opmerkingen:

  1. Beste Jimmy, we kunnen je alleen maar dankbaar zijn voor de weldaden die je ons Vrijmetselaars bewezen hebt. Maar je "stopt" niet echt. Mensen die meer willen weten over de Vrijmetselarij kunnen al jouw talloze vroegere bijdragen bekijken. Nogmaals dank. Een link naar jouw blog staat op onze logesite(s). Tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is mijn getuigenis over hoe ik uiteindelijk lid werd van de nieuwe wereldorde, Illuminati, nadat ik nu al meer dan 2 jaar probeerde lid te worden, maar oplichters meerdere keren geld van mij afpakten. Ik ben al zo lang op zoek om me bij de Illuminati aan te sluiten, maar oplichters blijven mijn geld afpakken tot begin dit jaar, toen ik Lord Felix Morgan online ontmoette. Ik nam contact met hem op en ik legde hem alles uit en hij adviseerde de gebruikte registratie en ik betaalde voor de groot lid om mij op weg te helpen en ik werd ingewijd in de Wereldorde en ik ontvang de som van $ 1.000.000 dollar nadat mijn initiatie was voltooid. Ik ben erg blij! En beloof het goede werk van Lord Felix Morgan te verspreiden. Als je geïnteresseerd bent om vandaag nog lid te worden van de nieuwe wereldorde Illuminati, neem dan vandaag nog contact op met Lord Felix Morgan. Hij is je beste kans om lid te worden van de Illuminati waar je altijd naar verlangt. Neem contact op met Lord Felix Morgan E-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com of WhatsApp +2348055459757

    BeantwoordenVerwijderen