Alles over vrijmetselarij en genootschappen: geschiedenis, reviews, weblinks.

maandag 27 april 2015

Masonica 2015: terugblik

Masonica 2015 zit erop en felicitaties zijn op zijn plaats voor de organisatie door onder meer Jiri Pragman. Voor een meer gedetailleerd verslag (o.a. wat bezoekersaantallen betreft) is het nog even wachten. Tot het zover is alvast enkele sfeerbeelden. Zie ook de reportage op de RTBF.








Ondergetekende ging in de Middentempel in gesprek met Paul De Keulenaer, over vrijmetselarij in Vlaanderen in het algemeen, en De Paradox van Vrijmetselarij in het bijzonder. Christa Debeck zorgde voor de foto's. 










2 opmerkingen:

  1. Mijn getuigenis over hoe ik lid werd van de Illuminati. Ik wil mensen leren kennen die zich bij de grote Illuminati willen aansluiten als een geweldig lid van de Illuminati die mij als een geweldig lid willen. Zijn naam is Heer Felix Morgan. Help me mijn leven terug te krijgen van de doodsfase. Ontslagen na ongeveer 5 jaar en zes maanden. Na te zijn verraden door zoveel leden van de Illuminati. Door de jaren heen was ik hopeloos en financieel aan de grond. Maar op een dag kwam ik tijdens het surfen op internet de post tegen van Groot lid van de Illuminati Lord Felix Morgan en zei dat als je een van de grote Illuminati-leden was, je beroemd, rijk en succesvol in het leven kunt zijn. Ik nam contact met hem op en ik legde hem alles uit en hij beval de gebruikte registratie aan en ik betaalde voor het grote lid om me op weg te helpen en ik werd ingewijd in de Wereldorde van de Illuminati. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en lieten me weten dat nieuwe leden na initiatie worden beloond met een bedrag van $ 1.000.000 in contanten. Met de hulp van Lord Felix Morgan. Ik was volledig ingewijd als volwaardig lid van de Illuminati. Als je advies is dat je eerder een oplichter hebt geprobeerd of bent, is het aan mij om je te helpen meedoen, dus probeer Lord Morgan. Het is je beste kans om te worden wat je wilt in je toekomstige leven. Neem contact met hem op via WhatsApp +2348056051569 of e-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn getuigenis van hoe ik lid werd van de Illuminati. Ik wil mensen ontmoeten die zich bij de grote Illuminati willen aansluiten als een geweldig lid van de Illuminati die mij als een geweldig lid willen. Zijn naam is Heer Felix Morgan. Help me om mijn leven te herstellen van het stadium van de dood. Ontslagen na ongeveer 2 jaar en zes maanden. Na te zijn verraden door zoveel leden van de Illuminati. Door de jaren heen zat ik hopeloos en financieel in de grond. Maar op een dag kwam ik tijdens het surfen op internet de post tegen van de grote Illuminati Lord Felix Morgan en daarin stond dat als je een van de grote Illuminati bent, je beroemd, rijk en succesvol in het leven kunt zijn. Ik nam contact met hem op en legde alles uit en hij raadde het gebruikte register aan en ik betaalde voor het grote lid om me op weg te helpen en ik werd ingewijd in de Illuminati World Order. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en lieten ze me weten dat na de initiatie de nieuwe leden beloond zullen worden met een bedrag van $ 1.000.000 in contanten. Met de hulp van Lord Felix Morgan. Ik was volledig ingewijd als volwaardig lid van de Illuminati. Als je advies is dat je eerder een oplichter hebt geprobeerd of bent, is het aan mij om je te helpen lid te worden, dus probeer Lord Morgan. Het is je beste kans om te worden wat je wilt in je toekomstige leven. Neem contact met hem op via WhatsApp +2348055459757 of e-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen